KOKYBĖS GARANTIJA
Visiems ACCANTO parduodamiems produktams taikoma dviejų metų kokybės garantija.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su ACCANTO internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo daikto pristatymo dienos.
Per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos ir išsaugojote originalią pakuotę.
Panaudotą kokybišką prekę galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus.
Prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo, o perkant internetu – nuo sekančios dienos po prekės gavimo.
Pareiga įrodyti, kad prekė buvo grąžinta per nurodytą terminą, tenka vartotojui.
Įsigytas didesnių gabaritų prekes (tokias kaip kėdės, stalai, kavos staliukai, minkšti baldai) galima grąžinti tik į centrinį sandėlį, esantį Kaune, jeigu nenukreipiama grąžinti kitur. (vietą patiksliname po kreipimosi dėl grąžinimo)
Atkreipiame dėmesį jog prekės spalva bei raštai gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje elektroninėje parduotuvėje. Dėl skirtingų apšvietimo sąlygų fotografuojant bei ekrano raiškos nustatymų, produkto spalvos gali būti atvaizduojamos šiek tiek kitaip. Raštų vieta taip pat gali truputį skirtis nuo to, ką matote ekrane. Šiuo atveju baldų kokybės trūkumais nelaikoma ir garantijos sąlygos netaikomos.
Prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui, todėl už grąžinamų prekių siuntimą atgal pardavėjui klientas apmoka grąžinimo išlaidas.
Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.
NETINKAMA PREKĖS KOKYBĖ
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamykliniais defektais), ACCANTO įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.
GARANTINIS APTARNAVIMAS
Garantinis aptarnavimas / taisymas / keitimas ar kitas kokybės neatitikimo šalinimas yra atliekamas tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
ATSISKAITYMO BŪDAI
Internetinėje parduotuvėje ACCANTO mokėjimas vyksta per mokejimai.lt internetinės bankininkystės sistemą. Šiuo metu už prekes galite atsiskaityti naudodamiesi šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: „Swedbank“, SEB bankas, „DnB“, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske“ bankas, Ūkio bankas, „Citadele“ bankas, Medicinos bankas, Šiaulių bankas.
Patvirtinus pirkinių krepšelį ACCANTO nukreips Jus į banko puslapį ir perduos elektroninės bankininkystės sistemai duomenis apie sumą, kurią reikia apmokėti.
Elektroninės bankininkystės puslapyje prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Beliks tik patvirtinti mokėjimą.
Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į ACCANTO.
Mokant elektronine bankininkyste Jums papildomai bankas nuskaičiuos mokestį, lygų mokesčiui kaip transakcijos mokestis banko viduje.
Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio, o grįžtant į internetinę parduotuvę ACCANTO, neperduodami.
Pasirinkus apmokėjimo būdą "Bankiniu pavedimu" Jums bus atsiųsta išankstinė pardavimo sąskaita. Šiuo atveju Jūs galėsite padaryti pavedimą Jums patogiu laiku ir būdu į pardavimo sąskaitoje nurodytą ACCANTO sąskaitą.
Informacija dėl internetinių užsakymų Tel. +37063380018